E-konsultation

Som følge af COVID-19 situationen tilbyder Sportsfysioterapien E-konsultation. Vores dygtige og innovative fysioterapeuter har taget det bedste fra vores normale konsultationer i klinikken med online.

I Sportsfysioterapien er alle fysioterapeuter efteruddannet inden for sportsfysioterapi. Undersøgelse og behandling tager altid afsæt i eksisterende evidens på området og vores filosofi omkring fysioterapi er patientuddannelse i kombination med en meget aktiv tilgang til genoptræningen.

Tele-rehabilitering eller E-konsultation kan benyttes af alle. Det er for dig, der på nuværende tidspunkt ikke føler sig helt tryg, ved at skulle møde op i klinikken eller dig der bor med afstand til klinikken, som syntes at vores fysioterapeutiske kompetencer lyder spændende. Med E-konsultaion har vi desuden mulighed for at lave konsultationer når det passer dig, uden at du skal bruge tid på transport. Alt i alt, mener vi, at det giver os en unik mulighed for at følge dig tæt i dit behandlings og genoptræningsforløb.

Du har her en mulighed for at få hjælp, hvis du har en skade eller smerteproblematik, som du gerne vil have råd og vejledning til.

Med tele-rehabilitering har fysioterapeuten mulighed for:

• At få en forståelse for din skade eller smerteproblematik
  • At give dig gode råd og vejledning om hvordan du aktivt kan forbedre din smerter
  • At se hvordan du bevæger dig
  • At give dig vejledning omkring hvordan du kan modificere dit aktivitetsniveau
  • At give dig instruktion i nye øvelser, korrigere eller tilpasse eksisterende øvelsesprogram

Hvordan foregår E-konsultation:

Vores E-konsultationer foregår på en GPDR sikret platform (Confrere eller Zoom). Du kan som patient enten bruge telefon eller computer. Du vil i løbet af dagen modtage en sms eller email med et link du skal følge. Når processen er færdig, vil du blive ringet op af din fysioterapeut. Det er MEGET nemt!

Så har du en skade eller smerter du ikke ved, hvad du skal gøre ved? Eller er du utryg ved fysisk fremmøde i klinikken, men fortsat vil du stå stærkere når vi kommer på den anden side af COVID-19? Så book en tid ved at kontakte os på 42306020 eller skrive en mail til kontakt@sportsfysioterapien.dk