Som følge af COVID-19 situationen har vi i Sportsfysioterapien kun begrænset åbent. Alle fysioterapeuter er af Sundhedsstyrelsen anbefalet at stoppe for fysisk behandling af ikke-kritiske patienter.

Det betyder dog IKKE at klinikken på nogen måde er lukket!

Vores dygtige og innovative fysioterapeuter tilbyder derfor nu tele-rehabilitering gennem E-konsultationer. Vi tager det bedste fra vores normale konsultationer i klinikken med online.

I Sportsfysioterapien er alle fysioterapeuter efteruddannet inden for sportsfysioterapi. Undersøgelse og behandling tager altid afsæt i eksisterende evidens på området og vores filosofi omkring fysioterapi er patientuddannelse sammen med en meget aktiv tilgang til patienter.

Tele-rehabilitering er både for nye og igangværende patienter. Du har her en mulighed for at få hjælp, hvis du har en skade eller smerteproblematik, som du gerne vil have råd og vejledning til.

Med tele-rehabilitering har fysioterapeuten mulighed for:

• At få en forståelse for din skade eller smerteproblematik
  • At give dig gode råd og vejledning om hvordan du aktivt kan forbedre din smerter
  • At se hvordan du bevæger dig
  • At give dig vejledning omkring hvordan du kan modificere dit aktivitetsniveau
  • At give dig instruktion i nye øvelser, korrigere eller tilpasse eksisterende øvelsesprogram

Hvordan foregår E-konsultation:

Vores E-konsultationer foregår på en GPDR sikret platform (Confrere eller Zoom). Du kan som patient enten bruge telefon eller computer. Du vil i løbet af dagen modtage en sms eller email med et link du skal følge. Når processen er færdig, vil du blive ringet op af din fysioterapeut. Det er MEGET nemt!

Så har du en skade eller smerter du ikke ved, hvad du skal gøre ved? Eller vil du stå stærkere når vi kommer på den anden side af COVID-19, så book en tid ved at kontakte os på 42306020 eller skrive en mail til kontakt@sportsfysioterapien.dk

Definitionen af kritisk-behandling skal baseres ud fra en individuel vurdering ift. hver enkelt patient. Lad os sammen finde ud af om tele-rehabilitering er noget for dig eller om du er en patient under kategorien kritisk-behandling og berettiget til at komme i klinikken.